משרד פרסום מקצועי

משרד פרסום מקצועי

שמנו לנו למטרה לקדם את הלקוחות שלנו בדרכים מקוריות וחדשניות שעוד לא נראו, באמצעות בידול, מיצוב ועיצוב מקוריים ומקצועיים הכוללים ליווי צמוד ואישי לאורך כל התהליך.

במשרדנו ניתן לקבל את כל שירותי השיווק והפרסום הנחוצים לעסק החל מתהליך המיתוג, העיצוב הגרפי ועד קידום האתר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. מטרתנו היא, להעניק ללקוח שירותים איכותיים, ממוקדים ומקצועיים המותאמים באופן אישי לצרכי העסק ומאפייניו. תכנון ובחירה נכונה של תהליכי השיווק והפרסום יביאו להצלחתו של העסק, דבר אשר יתבטא בהגדלת החשיפה לקהלי יעד נוספים, יותר לקוחות ורווחים כספיים.

פרסום מקצועי

פרסום הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק של העסק, הכולל בתוכו גם קידום מכירות ויח"צ. מטרותיו העיקריות של הפרסום הן חשיפת העסק לקהל היעד הרחב ביותר, אזכור, שכנוע והנעת הלקוחות לפעולה ע"י מתן גירויים אשר ימשכו אותם אל העסק ובכך יגדילו את הכנסותיו של העסק.

הצלחת הפרסום תלויה מאוד בבחירת משרד פרסום מקצועי אשר ידאג להתאים לעסק את דרכי הפרסום היעילות והטובות ביותר עבורו, תוך התייחסות במאפייני העסק, קהל היעד שלו ומטרותיו. 

בחירת קהלי יעד

כפי שכבר ציינו בתחילת המאמר, בחירת קהלי היעד הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום והוא בעל חשיבות רבה. לקהל היעד השפעה ישירה על הצלחתו של העסק. משום כך, כדאי לתת למשרד פרסום מקצועי למצוא עבור העסק את הלקוחות הפוטנציאלים ואת קהלי היעד הנכונים והמתאימים ביותר עבורו. ע"י כך, ניתן ליצור פרסום ממוקד שיוביל לתוצאות חיוביות ולמקסימום הצלחה. זכרו, פרסום שגוי ולא מקצועי לקהלי יעד שאינם רלוונטיים לעסק שלכם, יגרום להפסדים ולא יניב רווחים.

בחירת מסר שיווקי

לכל עסק ישנן מטרות שונות ומאפיינים הייחודיים לו. לכן, גם המסרים השיווקיים שונים בין עסק אחד לשני. למעשה, מסר שיווקי הוא הקלף שיעזור לנו להשיג את מטרות הפרסום של העסק. על המסר להיות ברור, חד וקולע. מסר טוב – הוא מסר שיזכרו אותו ושיתעלה על המתחרים.

מסר שיווקי מנצח הוא תוצאה של כתיבה שיווקית וקופירייטינג מקצועי. משרד פרסום מקצועי המכבד את עצמו, יכלול בין אנשי המקצוע שלו גם קופירייטרים, כותבי תוכן ומעצבים מקצועיים, אשר תפקידם יהיה לנתח את מטרות העסק ואת מכלול המסרים שאותם הוא רוצה להעביר ולמצוא מסר זכיר, בולט שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו. המסר השיווקי צריך לכלול בתוכו כתיבה שיווקית ועיצוב אשר ישתלבו ביניהם ויצרו את המסר המנצח!

בחירת טיימינג פרסום

עסק הוא דבר מאוד דינאמי. היקף המכירות, ההכנסות וההוצאות משתנים במהלך השנה. ישנן תקופות בהן היקף המכירות הוא גבוהה ויש תקופות בהן הוא חלש יותר. לבחירת טיימינג הפרסום חשיבות רבה ורצוי שתעשה ע"י משרד פרסום אשר ינתח בצורה מקצועית את נתוני הביקוש של הלקוחות הפוטנציאלים במוצרים או השירותים שאותו מציע העסק. כלומר, זיהוי התזמון הנכון והיעיל ביותר לפרסום. למשל: לחברה העוסקת במכירת בריכות שחיה וציוד לבריכות כדאי לפרסם לפני תחילת הקיץ ובמהלך הקיץ. בתקופה זו, הביקוש והצורך במוצרים אלה גדול יותר מאשר בתקופת החורף. זכרו, טיימינג פרסום שגוי עלול להפוך קמפיין פרסום מושקע ובעל תקציב גבוה לחסר תועלת.

בחירת מדיה לפרסום

בעבר, פרסום "מפה לאוזן" הייתה הדרך היחידה לפרסם את העסק ואילו כיום עם התפתחות התקשורת והטכנולוגיה קיימות דרכים רבות ומגוונות לפרסום. מדיות הפרסום הפופולאריות והנפוצות ביותר כיום, הן: טלויזיה, רדיו, עיתונים, שלטי חוצות והאינטרנט.

על מנת לבחור את מדיית הפרסום הנכונה והמתאימה ביותר לעסק, יש להתאים אותה לקהל היעד שאליו פונים. לדוגמה: אם בית עסק הפונה לקהל החרדי יבחר לפרסם בטלוויזיה זה לא יהיה אפקטיבי, משום שקהל יעד זה לא צופה בטלוויזיה. לעומת זאת, אם יפרסם בעיתונות החרדית הוא יצור פרסום ממוקד שיגיע בדיוק אל קהל היעד אליו הוא פונה. בנוסף, צריך לדעת מהי המדיה שדרכה הגיעו הכי הרבה לקוחות לעסק (פלייר, עיתון, אתר, רשת חברתית וכו'). משרד פרסום מקצועי ידע לנתח נתונים אלה בצורה הטובה ביותר ולבחור לכם את מדיית הפרסום הממוקדת והיעילה ביותר עבור העסק שלכם. בחירת מדיה נכונה שנעשית ע"י אנשי מקצוע תחשוף את העסק שלכם לקהל היעד המתאים ביותר, תביא לקוחות ותוביל להצלחה.

תקציב פרסום

פרסום מצליח הוא לא בהכרח פרסום שהושקעו בו סכומים גדולים. התאמת הפרסום לתקציב, למאפיינים ולמטרותיו של העסק בצורה נכונה, ממוקדת ומקצועית תוביל לפרסום יעיל ומוצלח. משרד פרסום מקצועי ידע לנתח את כל הפרמטרים החל מתהליך המיתוג, בחירת קהלי היעד, המסר השיווקי ומדיות הפרסום וליצור פרסום ממוקד, מותאם לתקציב שיקלע בדיוק למטרה.

חשוב שבעל עסק יתייעץ עם אנשי מקצוע אשר ידעו להתאים את הפרסום לתקציב, לצרכים ולמטרותיו של העסק. איש פרסום ושיווק מקצועי ידע כיצד לחלק את התקציב ובאיזה מדיה להשקיע יותר ובאיזה פחות.

שמנו לנו למטרה להעניק ללקוחותינו יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך תהליך השיווק והפרסום עד להשגת המטרות. אנו מאמינים שבאמצעות פרסום ממוקד, בידול, מיצוב ועיצוב ייחודיים ומקצועיים נגרום לעסק שלכם להתעלות על המתחרים ונוביל אתכם קדימה להצלחה!

יעניין אתכם גם..

משרד פרסום מקצועי
שיווק דיגיטלי

משרד פרסום מקצועי

שמנו לנו למטרה לקדם את הלקוחות שלנו בדרכים מקוריות וחדשניות שעוד לא נראו, באמצעות בידול, מיצוב ועיצוב מקוריים ומקצועיים הכוללים ליווי צמוד ואישי לאורך כל

פרסום ממוקד בפייסבוק
סושיאל

פרסום ממוקד בפייסבוק

פרסום ושיווק של עסקים ברשתות חברתיות (Facebook, Instagram, Google+  ועוד) הפך להיות פופולארי מאוד בימינו. משרד פרסום מקצועי יציע ללקוחותיו גם שירותי פרסום ברשתות החברתיות,