פרסום ממוקד בפייסבוק

פרסום ממוקד בפייסבוק

פרסום ושיווק של עסקים ברשתות חברתיות (Facebook, Instagram, Google+  ועוד) הפך להיות פופולארי מאוד בימינו. משרד פרסום מקצועי יציע ללקוחותיו גם שירותי פרסום ברשתות החברתיות, על-מנת להגדיל את החשיפה של העסק ברשת האינטרנט. "פייסבוק" היא הרשת החברתית המובילה והיעילה ביותר לפרסום העסק באמצעות עמוד עסקי וקידום ממומן. הסיבה לכך, היא משום שפרסום בשיטה זו נחשב לפרסום הממוקד ביותר שיש כיום ברשת האינטרנט ובכל מדיית פרסום אחרת. 

פייסבוק מאפשרת להגדיר כל מודעה עפ"י נתונים דמוגרפים (גיל, מין, מצב משפחתי, איזור מגורים), העדפות אישיות ותחומי עניין שאותם מזינים המשתמשים בהרשמתם לאתר ובמהלך השימוש שלהם באתר. נתונים אלה מאפשרים לנו להפנות את המודעה לקהל היעד המתאים. פילוח הנתונים מאפשר להתאים כל מודעה למשתמשים הרלוונטיים ולחשוף את המודעה לאלפי גולשים בפרסום יעיל וממוקד.

פייסבוק בישראל

כיום, בפייסבוק רשומים מעל מיליארד משתמשים מכל רחבי העולם ומתוכם כמעט 4 מיליון משתמשים מישראל. בישראל נוהגים משתמשי פייסבוק לגלוש כ-30 דקות בממוצע ביום וכ-12 שעות בממוצע בחודש, פי שניים מארצות אחרות בעולם. משום כך, פרסום בפייסבוק באמצעות עמוד עסקי המעודכן באופן שוטף וקידום ממומן, יעיל ומומלץ מאוד לכל עסק קטן או גדול. כתוצאה מכך, העסק יעצים את הנוכחות שלו ברשת האינטרנט, יגדיל את החשיפה שלו ויגיע לקהלי יעד ממוקדים. היום, כל משרד פרסום בישראל, המכבד את עצמו, יודע שפרסום ברשתות חברתיות ובפייסבוק בפרט, הוא יעיל ביותר ובעל כוח רב.

פרסום בפייסבוק מול פרסום מודפס

בשונה מפרסום מודפס כמו פליירים, עיתונים, שלטי חוצות וכו', מודעות בפייסבוק מאפשרות לנו להתאים את הפרסום והמסר השיווקי לקהל היעד אליו אנחנו רוצים להעביר את המסר. בנוסף, פייסבוק מאפשרת לנו לנתח את נתוני החשיפה כמו: כמה אנשים נחשפו למודעה, כמות הקליקים, הלייקים ועוד.

לפרסום באמצעות פייסבוק יתרונות רבים על פני פרסום במדיה המודפסת:

פילוח שוק – פייסבוק, היא המדיה היחידה, המאפשרת לנו למקד את הפרסום לקהל יעד מסוים ע"י פילוח המסתמך על נותנים דמוגרפים כמו: מין, גיל, מגורים, מצב משפחתי, עיסוק וכו' ובנוסף עפ"י העדפות, תחומי עניין ונתוני השימוש שלנו בפייסבוק. לדוגמה: אולם חתונות באזור טבריה, המעוניין לפרסם מודעה ממוקדת לקהל היעד המתאים, יפלח את נתוני המודעה לפי אזור מגורים-טבריה והסביבה, משתמשים המוגדרים כ"מאורסים" ועוד. רצוי להיעזר בשירותי משרד פרסום, על מנת שיעזור לכם לבצע את הפילוח המתאים ביותר עבורכם בצורה מקצועית.

עלות מול תועלת – במדיות הפרסום המסורתיות כמו עיתונים, פליירים וכו' החשיפה לקהלי יעד מוגבלת ומחיר הפרסום יקר מאוד ביחס לתמורה ולחשיפה המתקבלת מהפרסום. מנגד, מודעות פרסום בפייסבוק מגיעות ללמעלה מ-100,000 חשיפות בחודש, כלומר, מעל מיליון חשיפות בשנה! כמו כן, העלות של מודעת פייסבוק נקבעת ע"י המפרסם עצמו ובהתאם לתקציבו האישי. מכאן, ניתן לראות כי פרסום בפייסבוק יעיל יותר גם מבחינה כספית.

ניתוח נתוני פרסום – פייסבוק מאפשרת לנו לנתח את נתוני החשיפה של מודעת פרסום ע"י קבלת נתונים על כמות הקליקים, לייקים והחשיפות. בפרסום מסוג אחר (עיתונים, שלטי חוצות וכו') לא ניתן לדעת מי נחשף למודעות ובמידה ומישהו נחשף למודעה – האם היא השפיע עליו?! לעולם לא נדע.

מכאן, אנו מבינים שפרסום בפייסבוק הוא אמצעי יעיל, משתלם ומתאים לכל עסק המעוניין להגדיל את החשיפה שלו. אנו ב"סטודיו אוקיי", נשמח להציע לכם שירותי שיווק ופרסום מקצועי וממוקד באמצעות פייסבוק – הכוכב החדש של עולם הפרסום. 

יעניין אתכם גם...

10 המלונות הכי מפנקים בישראל
תיירות בארץ

10 המלונות הכי מפנקים בישראל

ישראל היא מדינה קטנה עם הרבה מה להציע, כולל מלונות מפנקים רבים. אם אתם מחפשים חופשה מפנקת, הנה 10 המלונות הכי מפנקים בישראל: מלון יערים

איך לתכנן טיול בישראל?
תיירות בארץ

איך לתכנן טיול בישראל

ישראל היא מדינה קטנה עם הרבה מה להציע למבקרים, החל מההיסטוריה והתרבות העשירה שלה ועד נופים מדהימים. אם אתם מתכננים טיול בישראל, הנה כמה טיפים