קידום אתרים אורגני – טיפים למתחילים

קידום אתרים אורגני למתחילים

בעבר, קידום אתרים אורגני היה רק מערכת של כללים. וכל מה שהיית צריך לעשות זה לעקוב אחריהם, וכך היה קל יותר להגדיל את התנועה האורגנית של האתר שלך. אך בשנים האחרונות אופטימיזציה למנועי חיפוש השתנתה לכסות יותר מאשר כללים בסיסיים. כיום, בדיוק כמו תכנון וביצוע קמפיין שיווקי, עליכם לפתח אתר ואסטרטגיית SEO כדי להצליח. למרבה המזל, אם תעקוב אחר כמה שיטות עבודה מומלצות, תוכל להגדיל מאוד את התנועה האורגנית של האתר שלך. ובנוסף, לשאוף להשיג דירוג גבוה יותר בגוגל.

אופטימיזציה לעמודים הקיימים באתר

אז מהי הדרך הקלה ביותר לביצוע קידום אתרים אורגני? ראשית, ייעל מחדש את התוכן הקיים שאינו מיושם באתר שלך. התוכן עם ביצועים נמוכים לא מקבל את התנועה שציפית לה. זה משהו שאתה והצוות שלך השקעתם בו זמן וכוח כדי ליצור, אבל זה לא הניב תוצאות. גוגל אנטליטיקס מאפשר לך לצפות בתנועה של כל דף באתר שלך, ואפילו תוכל להשוות פרקי זמן שונים. בדוק את הדפים באתר שלך ובחר תוכן פופולרי שאינו זוכה לתנועה הראויה לו.

ניתוח המתחרים שלך

כאשר עושים קידום אתרים אורגני, ניתוח מתחרים הוא כלי טוב. אתה רוצה ליצור את התוכן הטוב ביותר עבור הקהל שלך, אך לא תמיד יש דרך ברורה לעשות זאת. עדיף לבדוק את המתחרים ולהבין מה הם עושים. איזה סוג תוכן הם יוצרים? אילו נושאים הם עוסקים? האם תוכל ליצור תכנים טובים וערכיים יותר? על ידי התבוננות במתחרים שלך תוכל להבין בדיוק מה עליך לעשות כדי לנצח את התחרות. יהיה לך גם אמת מידה בכדי למדוד את ההצלחה של התוכן שלך. המתחרים שלך יכולים לספק תובנות יקרות ערך ולהפוך לכלי נהדר למחקר, אך חשוב גם להבטיח שכל תוכן שאתה יוצר לאחר ביצוע מחקר זה הוא ייחודי לחלוטין. מנועי חיפוש כמו גוגל יכולים למעשה למצוא תוכן כפול-אם הם ימצאו אותו באתר שלך, תיענש.

שימוש בעמוד בלוג לצורך קידום אתרים אורגני

הידעת שבלוגים משפיעים על היכולת של קידום אתרים אורגני? תאמין או לא, בלוגים הם יותר מסתם יצירת תוכן לקהל שלך. למעשה, גוגל אוהבת תוכן רלוונטי ורענן – במיוחד כשהוא מכיל מילות מפתח. עם זאת, התוכן שלך צריך קודם כל לענות על צרכי הקהל שלך על ידי מתן תוכן שימושי ואינפורמטיבי, ולאחר מכן לכלול מילות מפתח הקשורות לגוגל. אם האתר שלך נשאר זהה לאורך שנים, חשוב עוד יותר לעקוב ולעדכן את הבלוג שלך באופן קבוע.

בלוגים מאפשרים לך לבסס את העסק שלך כמספק תוכן ענייני המספק לגוגל תוכן חדש לאינדקס שיכול לשפר את דירוג האתר שלך, ולהפוך המבקרים ללקוחות פוטנציאליים. עם זאת, כדי להפוך את הבלוג שלך למוצלח באמת, עליך ליצור אסטרטגיית תוכן SEO הכוללת נושאים הקשורים לבעיות, לצרכים ולתכנים שהקהל שלך מתחבר אליו. כאן יש למחקר נושאים ומילות מפתח תפקיד חשוב.

לסיום, כדי למצוא נושאים, בדוק אתרים כמו Quora ו- Reddit כדי לברר אילו שאלות אנשים בתעשייה שלך שואלים לעתים קרובות. תוכל גם להזין שאילתה בגוגל ולסמן את התיבות של חיפושים הקשורים לחיפוש שלך ו"אנשים גם שואלים". עבור מילות מפתח, עליך להשתמש בכלי מחקר למילות מפתח, כגון Ahrefs. כלי מחקר טוב למילות מפתח יספק לך הצעות שימושיות למילות מפתח, נפח חיפוש לכל מילת מפתח, ציונים לקושי בדירוג מילות המפתח ומספר הקליקים שאתה יכול לצפות לכל הצעה למילת מפתח.

יעניין אתכם גם...

טיפים לטיול מושלם באסיה
תיירות חו״ל

טיפים לטיול מושלם באסיה

אסיה היא היבשת הגדולה ביותר בעולם, ומציעה מגוון רחב של נופים, תרבויות ואטרקציות. טיול באסיה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת, אך חשוב להתכונן כראוי כדי