עם כל הכבוד לתמונה ששווה 1000 מילים

מי לא מכיר את האמרה המפורסמת שתמונה אחת שווה 1000 מילים, אך האם הדבר נכון? ובכן כן ולא, תלוי מהי המטרה, הסיטואציה והיכן פועלים, כך שלמרות שאין שאלה שתמונה עושה עובדה מופלאה בייצור קשב למסר השיווקי, עדיין יש להבין שגם למלל יש מקום של כבוד, ולמרות שבארץ ההבנה עדיין לא לגמרי שלמה בנושא, כן ניתן לראות שלא מעט משרדי פרסום נעזרים בתוכן איכותי. שנחזור לנקודת ההתחלה? בבקשה:

אסטרטגיה תוכן וערך מוסף

אנחנו מדברים פה על שיווק שבו התוכן הוא המנוע הראשי, אנחנו מדברים פה על שיווק שמאחוריו יושבת אסטרטגיה שמבקשת לייצר ערך מוסף באמצעות תוכן מילולי, וזאת בכדי להשיג את אותה מטרה שתמיד נשארת זהה: למשוך את תשומת הלב של קהל היעד, וזאת כמובן בכדי להפוך את אותם לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים.

אודות תהליך העבודה

כיצד זה עובד? כמו בכול תהליך שיווק מכובד גם במקרה זה מתחילים מאפיון המצב העסקי וממהות ומטרות העסק, ורק לאחר מכן מתחילים לתפור את מסגרת התוכן הרצויה ובה אט אט שוזרים את הערך מוסף. לאחר שמחדדים את הדרך להשגת המטרה עוברים למקלדת ומייצרים תוכן איכותי ורק לאחר מכן מאפשרים ליחידת ההפצה לעשות מה שהם יודעים לעשות: לוודא שהתוכן יגיע לקהל היעד בצורה המהירה, הרצויה והטובה ביותר.

כיצד זה עובד?

אומנם בעידן של היום כולנו נהיינו מכורים למסך כזה או אחר, אך בו זמנית גם נהיינו צרכני תוכן לא קטנים, ועל כן רק צריך למצוא את הדרך לגרום ללקוחות שלנו לקרוא את התוכן, וזאת מבלי שהם יחושו מותקפים, מבלי שהם ירגישו שמנסים למכור להם משהו ואף מבלי שהם יחושו משועממים. כיצד? ניתן להיעזר בסיפורי רקע מצחיקים, בעובדות ביזריות על המוצר, בהמלצות חשובות עבור שימוש נכון וכדומה. כל עוד הלקוח יחוש שהרצון לצרוך את המידע מגיע ממנו, כבר מדובר ב60% הצלחה.

התוכן של המאה ה20

לבסוף נציין שתוכן איכותי מייצר תחושת אמפטיה ואמון, הוא מוביל לקידום אורגני שמחזיק מעמד לאורך זמן, תמיד ניתן לשתף אותו מחדש והוא מהווה דרך אידאלית לייצר לידים חמים, כאשר פה נציין שעל משקל כתבה כתובה, גם ניתן להיעזר בפודקאסטים – התוכן של המאה ה20.

יעניין אתכם גם...

10 המלונות הכי מפנקים בישראל
תיירות בארץ

10 המלונות הכי מפנקים בישראל

ישראל היא מדינה קטנה עם הרבה מה להציע, כולל מלונות מפנקים רבים. אם אתם מחפשים חופשה מפנקת, הנה 10 המלונות הכי מפנקים בישראל: מלון יערים