ניוזלטר כבר ניסיתם?

אם קהל היעד שלכם בני נוער, אז מוטב שתעברו למאמר הבא, אבל אם קהל היעד שלכם נעזר במייל ואתם מבקשים לקדם את העסק, בהחלט רצוי שתשקיעו דקה ועשרים וחמש שניות ותקראו את המאמר הבא. מדוע? כי שיווק באמצעות המייל הנו אחד מאפיקי השיווק היותר נוחים, פשוטים ואפקטיביים שקיימים, כך שרק נותר להבין כיצד מנצלים את הכלים שגם כך קיימים. מוכנים? מתחילים!

השלב הראשון וזה שאחריו

השלב הראשון הוא לייצר מועדון לקוחות. לקהל זה יש לפנות ולבנות אצלו את הרצון לחכות למייל הבא. זאת ניתן לעשות באמצעות הצעות מפתות שמציעות מידע מעניין מדי שבוע/חודש, כאשר המידע יכול להיות עדכונים לגבי מבצעים, טיפים פנימיים, סרטוני הדרכה, אנקדוטות משעשעות וכדומה. הרעיון הוא לבנות מועדון לקוחות ולשמור אותו בעניין, ופה נחדד שנדרשים להשקיע בכול פעם מחדש.

 גלו התעניינות

יותר משהלקוחות הפוטנציאלים (או הקיימים שמבקשים לשמר) אוהבים מידע איכותי בחינם, הם אוהבים שמתעניינים בדעה שלהם ועל כן רצוי לבקש משוב, אם כי פה נחדד שיש לעשות זאת בזהירות – באופן פשוט ושאינו מצריך מאמץ יתר מהצד השני.

דברים שמומלץ להכניס לניוזלטר

יש דברים שתמיד יתקבלו בברכה אצל הצד השני ועל כן אם ניתן, מוטב להכניס ביקורות חיוביות של לקוחות קיימים, סיפורים אישיים של חברי הצוות שפועלים מאחורי הקלעים (מייצר חיבור אישי שבונה תחושת אמינות), ואף רצוי לפנות בגוף ראשון ולהטמיע טון אישי, ואם ניתן רצוי להאניש את השירות/ מוצר. פה נמליץ להכניס פרמטרים שתמיד מעוררים אמפטיה, כגון כישלונות ראשוניים, אתגריים נוכחים וכדומה, אך רק כאלו שמציגים את העסק באור חיובי. שנדגים? ניתן לספר שכרגע האתגר הגדול ביותר הוא להצליח לענות על הביקוש הגדל מבלי לפגוע באיכות השירות.

ביחרו בכותרת טובה ותיצמדו אליה

אם ניתן, תבחרו בכותרת שמזוהה עם בית העסק ותשמרו עליה זהה בכול המיילים. כך הלקוח יזהה מיד שמדובר בכם וגם יהיה יותר קל לאתר ניוזלטר שטרם נקרא, או שרוצים לקרוא חדש.

* אז מה היה לנו פה? טעימה מכוחו של הניוזלטר להשיג ולשמר לקוחות – ממליצים בחום לצלול פנימה ולהתחיל להתמחות בתחום.

יעניין אתכם גם...

תכנון חופשה לשבוע בחו״ל
תיירות חו״ל

כיצד לתכנן חופשה של שבוע בחו"ל בהצלחה

חופשה של שבוע בחו"ל היא הזדמנות ייחודית להתרפות, פנאי וחוויות חדשות. כדי להבטיח חופשה מושלמת, כדאי לתכנן מראש ולקחת בחשבון כמה דברים חשובים. הנה מדריך