כוחה של מילה

תוכן מילולי הוא כלי משמעותי בעולם השיווק, כי גם אם משלבים כלי מדיה עוצמתיים כגון אופטימיזציה, תוכנות מתקדמות, בוטים, מחקרים וגרפים, עדיין למילה הכתובה יש כוח עצום להכווין את השיווק למקום הרצוי, ואין זה כלל משנה אם מדובר בתוכן של 1000 מילה או בתוכן שמתמקד במילה בודדת.

כי עם כל הכבוד לקידמה אנו בני האדם יצורים שמתקשרים באמצעות מילים – אולי קולטים וייבים ומסרים מתמונות, אך עדיין חייבים מילה שתסגור את הפינה, ועל כן הפעם בחרנו לדבר על כמה נישות שיווקיות בתחום המלל.

מיני הודעות

כיום בעידן שבו מידע נזרק מכל עבר מבלי שכלל ביקשנו, אנשים מאבדים סבלנות, ועל כן החוכמה היא לתפוס את תשומת הלב באמצעות מקסימום מאמץ ומינימום מילים, משמע החוכמה היא לבעוט רעיון בצורה מתומצתת, מעניינת ומדויקת.

פייסבוק היה מבין הראשונים שזיהה את הטרנד ועל כן השיק פלטפורמה של מודעות 6 שניות, ואך כמובן שגם יוטיוב לא נשארה מאחור.

הכדור בידיים של הלקוח

אנו תמיד אוהבים לשאול אנשים מה הם חושבים ועל כן אם עומדים לנסח הודעה שיווקית, תשקלו להעביר אותה מנקודת המבט של הלקוח, וזאת לצד יצירתיות וחזון.

פה ניתן למצוא אינספור דרכים, למשל חברות שמבקשות מהלקוחות לספר סיפורים משעשעים שנוגעים למוצר, ולו בתמורה לתחרות נושאת פרסים, או פשוט בתמורה להכרה.

תמונה לצד מילה

הרבה פעמים נכון לשלב בין תמונה למילה, וזאת כי שילוב נכון יכול לא רק לגרום לנו לשים לב למילה, אלא גם לזכור את המילה, לפתח אליה רגשות ואף להבין לאיזה נדבך היא קשורה.

כך למשל אם נכתוב את המילה "גיבור" ונשדך לה תמונה של ילד מוציא נמלה משלולית, סביר להניח שבו זמנית יקרו כמה דברים: נעריך את ההודעה היצירתית, נתמלא ברגש, נחוש סימפטיה ואף רוב הסיכויים שנפתח תחושת אמון כלפי בית העסק.

מכאן שאם נסכם, נציין שעולם השיווק אומנם מורכב אך למילה הפשוטה תמיד יהיה בו מקום, כך שרק נותר להבין כיצד מתאימים את הזרימה, את הכמות וכמובן שגם את הנראות לעידן הנוכחי.

יעניין אתכם גם...

תכנון חופשה לשבוע בחו״ל
תיירות חו״ל

כיצד לתכנן חופשה של שבוע בחו"ל בהצלחה

חופשה של שבוע בחו"ל היא הזדמנות ייחודית להתרפות, פנאי וחוויות חדשות. כדי להבטיח חופשה מושלמת, כדאי לתכנן מראש ולקחת בחשבון כמה דברים חשובים. הנה מדריך

הזוהר הצפוני
תיירות חו״ל

איך לראות את הזוהר הצפוני?

הקדמה הזוהר הצפוני, הידוע גם בשם אורורה בוראליס, הוא תופעה טבעית מדהימה, שבה חלקיקים טעונים חשמלית שנפלטים מהשמש פוגעים באטמוספירה של כדור הארץ ויוצרים מופעי