
משרד פרסום מקצועי
שמנו לנו למטרה לקדם את הלקוחות שלנו בדרכים מקוריות וחדשניות שעוד לא נראו, באמצעות בידול, מיצוב ועיצוב מקוריים ומקצועיים הכוללים ליווי צמוד ואישי לאורך כל

פרסום ממוקד בפייסבוק
פרסום ושיווק של עסקים ברשתות חברתיות (Facebook, Instagram, Google+ ועוד) הפך להיות פופולארי מאוד בימינו. משרד פרסום מקצועי יציע ללקוחותיו גם שירותי פרסום ברשתות החברתיות,

שירות אישי ממשרד פרסום
משרד פרסום "סטודיו אוקיי" שם דגש בראש ובראשונה על ליווי אישי וצמוד, מתן שירות מקצועי וחסר פשרות לאורך כל תהליך השיווק והפרסום של העסק –

הצורך בקידום אורגני עבור העסק שלכם
כיום כולנו יודעים. עסק שאין לו אתר אינטרנט הוא עסק שלא יוכל להגיע לשום מקום. זאת בגלל שכל מה שאנחנו צריכים או זקוקים לו, אנחנו

הקמת אתר נגיש עבור אנשים בעלי מוגבלות
השימוש באינטרנט לצורך קבלת מידע ושירותים בכל תחומי החיים הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. האינטרנט משרת אותנו כמעט לכל צורך. אך בעוד שאתרי אינטרנט

קידום אתרים אורגני – טיפים למתחילים
בעבר, קידום אתרים אורגני היה רק מערכת של כללים. וכל מה שהיית צריך לעשות זה לעקוב אחריהם, וכך היה קל יותר להגדיל את התנועה האורגנית

שיווק דיגיטלי? זה רק נראה כמו מבוך אינסופי!
עסקים רבים למדו בתקופה האחרונה שגם אם הם הסתדרו כלל לא רע ללא אתר עסקי וללא נוכחות ברשת חברתית כזו או אחרת, הרי שבתקופה זו

מה שכולם עושים רק יותר טוב – ריגול אחר המתחרים
עם כל הכבוד לסודות מקצועיים, ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם תוכנות ופלטפורמות חברתיות, יש דבר אחד שתמיד נכון וחצי מוסרי לעשות, וזה לבחון מה המתחרים

כוחה של מילה
תוכן מילולי הוא כלי משמעותי בעולם השיווק, כי גם אם משלבים כלי מדיה עוצמתיים כגון אופטימיזציה, תוכנות מתקדמות, בוטים, מחקרים וגרפים, עדיין למילה הכתובה יש

אפיקים מוזיקליים שבין היתר מסייעים לשווק
כיום כל עסק יודע שאם הוא רוצה לשווק הוא יכול לבחור במגוון אפיקים, כך שמלבד שיווק בגוגל, הוא גם יכול לשווק בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב וכדומה,

עם כל הכבוד לתמונה ששווה 1000 מילים
מי לא מכיר את האמרה המפורסמת שתמונה אחת שווה 1000 מילים, אך האם הדבר נכון? ובכן כן ולא, תלוי מהי המטרה, הסיטואציה והיכן פועלים, כך

מוזמנים להכיר את אפיקי השיווק שנחשבים חיוניים
כיום אנשים רבים מנסים להבין האם הם נחשבים חיוניים, כי לצד שאר הדברים שהקורונה שינתה, היא גם ללא ספק הוסיפה ממד חדש תחת ההגדרה "עובד

ניוזלטר כבר ניסיתם?
אם קהל היעד שלכם בני נוער, אז מוטב שתעברו למאמר הבא, אבל אם קהל היעד שלכם נעזר במייל ואתם מבקשים לקדם את העסק, בהחלט רצוי