מוזמנים להכיר את אפיקי השיווק שנחשבים חיוניים

כיום אנשים רבים מנסים להבין האם הם נחשבים חיוניים, כי לצד שאר הדברים שהקורונה שינתה, היא גם ללא ספק הוסיפה ממד חדש תחת ההגדרה "עובד חיוני", אך לא בכך נעסוק, אלא בשירותים שנחשבים חיוניים בתחום השיווק, כי אולי שיווק דיגיטלי אינו נחשב "חיוני" לפי ההגדרה הרחבה, אך ברור לכל שללא שיווק עסקים לא יתקדמו ויתרוממו, ופה נגדיר אלו אפיקי שיווק נחשבים חיוניים.

שיווק בפלטפורמה חברתית

כאן לא נאמר שחייב לשווק דרך פייסבוק או דרך האינסטגרם, אך כן נציין שחייב לנצל את הפלטפורמה שקהל הלקוחות בכול מקרה נמצא בה, ועל כן רק צריך להגדיר את מאפייני קהל היעד ובהתאם להבין באיזו זירה אינטרנטית הוא מסתובב. מנקודה זו יש ללמוד את סודות השיווק "המקומיים", כי כידוע כל פלטפורמה מחזיקה בשיטות פעולה מעט שונות.

הקמת אתר

גם אם אינכם בונים על מכירה מקוונת, אתר עסקי אתם עדיין צרכים, ואם לא אתר אז לפחות דף נחיתה. מדוע? כיום אנשים פחות בוחנים רזומה, אלא ישר רצים לגבש דעה עצמאית באמצעות כניסה לאתר בית העסק, ואם האתר אינו בנמצא, ישר מתעוררת נורת אזהרה.

אופטימיזציה

כל הליך שיווקי מחייב לבצע תהליכי אופטימיזציה באופן עקבי, כי גם אם פעולה מסוימת עובדת (למשל הרצת אתר), עדיין מדי כמה ימים צריך לוודא רלוונטיות וחדשנות, אם מבחינת הדרישות של גוגל ואם מבחינת הדרישות המשתנות של קהל היעד.

 אתר רספונסיבי

אתר איכותי לבדו אינו מספיק, כי בעידן שבו הנייד הפך לאיבר מהגוף, רק מתבקש שהאתר יהיה מותאם לנייד ואף באופן איכותי.

כניסה מהדלת האחורית – ערך מוסף

כיום הקהל יותר מדי חכם ורווי מפרסומות, כך שהוא כלל לא מרוצה אם דוחפים לו מידע שיווקי מבלי שביקש, ועל כן תמיד צריך לחפש את הדלת האחורית – לשווק לצד ערך מוסף, כאשר פה ניתן לשקול סקירה חשובה, הדגמה, סרטון משעשע, הגרלה וכדומה.

מילה לסיום? לבסוף נציין שכל זאת "חיוני" לבצע באמצעות גוף מקצועי, כי שיווק דיגיטלי או שמבצעים כמו מקצוענים או שמראש מוותרים.

יעניין אתכם גם...

מפת טיול מפורטת
תיירות בארץ

מפת טיול מפורטת – הבסיס לטיול מושלם!

טיול הוא חוויה נהדרת, אבל הוא יכול גם להיות מלחיץ. יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם, כמו היעד, התאריכים, הפעילויות, התקציב והלוגיסטיקה. מפת טיול מפורטת